Vår älskade bebis

Frågor 4

Publicerad 2012-06-25 12:49:39 i Graviditeten

Är det något du har lärt dig under din graviditet som du inte visste innan?
Massor! Allt från vad man ska och inte ska äta, om små bebisar, amning och allt inför förlossningen såsom smärtlindring, vilka alternativ som finns att föda på, hur det fungerar på neonatal och så vidare!

Har du fått någon ny farhåga under din graviditet?
Nej, inte mer än att min rädsla för kejsnarsnitt bara blev större när det kom så nära inpå.

Var du sugen på något speciellt under graviditeten?
Jag har alltid varit en människa som har varit sugen på saker till och från. För ett bra tag sen åt jag ett paket ostriskakor per dag till att inte ätit en ostriskaka på flera månader. Det är så det funkar med mig. Men ändå lite tråkigt att inte ha varit sugen på något speciellt.

När började magen växa?
När T och jag märkte det var det nog i mars, men det var ju så otroligt lite skillnad.

När började folk på stan/i din omgivning reagera på att du var gravid?
När andra såg så var det nog i slutet på april ungefär, i vecka 28 eller så.

När började magen växa som mest?
I maj, utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela